יום שבת, 29 באוקטובר 2011

סיפור על שני יקבים

בקיבוץ אייל שוכנים להם זה לצד זה או שמה נאמר זה לצד זו, שני יקבים אחד ותיק יותר והשני קצת פחות, את הראשון הקים האבא והביא את הבת ובשני האמא והבת עבדו זו לצד זו.
זהו סיפור על יקב ססלוב ויקב אבידן.
ביקב אבידן נטעמו היום ההתססות של בציר 2011, קברנה, פינו נואר, קרניאן שהולך היות ברוזה מושלם, גראנש, פטיט סירה, סירה, כולם מאזור הרי יהודה, מחלקים שונים ומחלקות שונות, חלק מהחלקות נתנו יבול מצוצמם עד מאד, מה שבהחלט יהפוך את היין, למרוכז ועוצמתי ובעל פוטניציאל יישון מדהים.
מדהים איך צינה מנתבת את הענבים לרצונותיה והם נכנעים ומספקים את הסחורה, יינות 11 יהיו יינות יבשים עם ריכוז סוכר נמוך, הם גם נבצרו בבריקס נמוך של 22 ומעט חומצה טארטרית ממש טיפונת תעגל את היין.
יהיה מעניין לטעום טעימת חביות מבציר 2011, שווה לחכות!!!

עברנו לצד השני של החצר אל יקב ססלוב והפתעה רוני ססבלוב בכבודה הייתה שם, שופעת חיוכים ומקרינה אור, ויאללה סבב טעימות, החל מהבלנד "לבן" בלנד נהדר של סוביניון, ויויניה וגוורטץ, דרך הבלנד האדום והקברנה 09 שעדיין ישן לו בנחת וכלה ביין המחוזק הגלילי קדיתא שהעלה שמחה על ראשי ועל ראש חברותי למשתה
הבלנד של החביות והן הסינגל בארל היו מוצלחים........

בקיצור שווה ביקור המקום, לסיום תעברו את הגשר סעו לקמליה בתחנת דלק דור ותהנו!

תגובה 1:

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...