יום שישי, 27 באפריל 2012

מחאה חברתית מסוג אחר

רוב חברי ואני קורעים את התחת יום יום ורוצים להנות לפעמים, חלקנו נוסעים מידי פעם לחו"ל, מי מהעבודה ומי באופן פרטי, ואין ספק שכולנו חוזרים מלאי קנאה איך שם, מעבר לים נותנים כבוד לתוצרת המקומית, ליין ולאוכל, הלוואי עלינו.
אם נחקור היטב את עתיד האוכל והיין פה נראה שזה לא יהיה כל כך מלבב.
לא יתכן שיקבים יוציאו יין שהוא כמעט, ע"ע פוסט קודם שלי, לא יתכן שמחירי היינות ירקיעו שחקים כי המשווק חותך קופון אדיר.
הפער בין היקב לחנות היין הוא עצום  בגלל.........אלף סיבות, במסעדות גובים מחירי תופת ולא פעם מגישים יינות נחותים, יין בכוסות זה בכלל חלום רחוק ואם יש כאלה אז אלו יינות של אולמי המסגר, אני רוצה לקבל תמורה בעד כל שקל שאני משקיעה ביין, גם באוכל, מסעדת שף שבה השף לא נמצא כי יש לו עוד 13 מסעדות זו לא מסעדת שף, מסעדה מלוכלכת זה רע, מסעדה שבא המלצרים לא יודעים מה בתפריט זה זילזול.
הגיע הזמן שתהיה פה מהפיכה ורצוי מיידית, לא לשלם מחירים מופקעים על יין במסעדה, עדיף לשלם דמי חליצה ולבוא עם היין שלכם, קנו בחנויות יין בהם היין שמור היטב, יש תחלופה ויש אנשי מקצוע, צאו ממסעדה שבא  השף איננו ואיזה טבח צבאי נמצא שם במקומו, אל תשתו יין במסעדה שאופסן במיטבח ליד התנור, דרשו ועמדו על שלכם, הכסף שלנו בעצם מחזיק את המקומות הללו, הפלצנות רק תהרוס אותם.
אל תתפשרו, אל תתנו שיעבדו עליכם, אנחנו נוביל ביחד את מהפיכת תרבות האוכל והיין.
יש לנו תוצרת מקומית מעולה, יש לנו שפים מצויינים ייננים ברמה בינלאומית אז למה לכל הרוחות זה לא יוצא לנו?

תגובה 1:

  1. פוסט מקסים, תודה רבה על השיתוף שלו :)

    לא יודעת למה באמת לא יוצא לנו.. נקודה טובה !!



    מסעדה מומלצת בתל אביב

    השבמחק

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...