יום שישי, 24 באוגוסט 2012

שתי מסעדות בטעמים שונים

היה לי העונג לדגום שתי מסעדות שונות, שתי מסעדות שף, שדוגלות בשימוש בכמה שיותר חומרי גלם מקומיים וטריים עם כמה שפחות תפאורה מפוצצת מסביב.
הראשונה - מונטפיורי 7 שבראשה עומדת אמילי גולדברג הכשרונית, מסעדת שוק, חלל המסעדה גדול ומרווח עם בר נכבד באמצע וירקות בדוכנים בתור תפאורה, שימוש בחומרי גלם טריים, כלי הגשה פשוטים, שימוש בנייר עיתון כחלק מכלי האוכל נותן הרגשה של פשטות מתוחכמת, יש תפריט יומי לפי מצאי השוק ויש תפריט קבוע שמתבסס על חומרים טריים, נדגמו בריק סרטנים משובח, ריזוטו סלק עם סקלופ מדויק להפלא וקרפצ'ו עדין בטעמו, הלחם האחיד עם הזעתר ומספר מטבלים היוו ליווי נאות לארוחה צהרים קלה ומשביעה.
לאמילי יש יד עדינה בתבלון כך שכל הטעמים של חומרי הגלם מדברים לבד....... מומלץ!!!

יצאתי מתל אביב לרמת השרון, טרומפלדור 10, המסעדה של דניאל זך X  כרמלה בנחלה ואדר קפלן מור הלוהטת, חלל לא גדול חף מקישוטים, מטבח שקוף וצוות לא קטן, יוצרים הרגשה נעימה, למרות שהמקום בהרצה והיו כמה מעידות, האוכל טעים טעים, גם פה יש דגש על חומרי גלם טריים ומקומיים, שפע של מנות ראשונות יכולות בהחלט לעשות בנאדם שבע, סלט עשבי תיבול, סינטה כבושה, סלט עם תאנים, הכל טעים, המנות העיקריות מחולקות לים יבשה, דגים ליד ניוקי פירות ים (טעים), שניצל עגל ענקקקקק, והשיא קדירת ירקות טריים מוקפצים ומוקרמים קלות הוציאו קולות ציקצוק ממי שטאכל את הקערה.
בקינוחה עוגת שוקולד ללא גלוטן (שאפו) וקומפוט של סבתא היו ממש  ממש טעימים.

בקיצ קיצור, לא צריך לקחת משכנתא בשביל שתי המסעדות, החללים הנקיים מעומס פריטים נותנים לאוכל לדבר.



מוי מומלץ!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...