יום שבת, 2 בפברואר 2013

יקב אייל - הפתעה נעימה

ככה בספוטניות נחתתי אצל אייל אוחיון ביקב שנמצא מתחת  לבית במושב גבעת נילי, אזור שמצמיח ענבים טובים ויינות טובים לא פחות.
היקב הוקם ב 2008, תוך שימוש בכרמי המשפחה שנטועים באחד המקומות המרתקים בארץ מבחינה היסטורית, גיאולוגית וגיאוגרפית, בכלל אם אתם בעלי אופניים משובחות האזור מציע המון מסלולים נהדרים בדרגות קושי שונות, אחכ רצוי להתחזק ביין אזור..........
ליקב מגיעים מרלו, קברנה סוביניון,שיראז וקרניאן מהכרמים הקרובים, מתנמנמים להם מעדנות בחביות  בערך 14 חודש ואז עוד קצת בבקבוק והופה ישר לפיות של אלו שמחכים בכליון עיניים לעונג הבא מיקב אייל.
המקום יפה עם גינה גדולה שניתן לקיים בה אירועים או סתם לרדת עם כמה בקבוקים שווים, כמו למשל השני, שהוא בלנד משובח של קב"ס, מרלו שיראז, שמבחינתי העיף לי את האף עם כמויות הפלפל והקפה.
טעמתי יין לבן מסתורי, ששמתי עליו את היד, הוא יצא לפני פסח אבל רק שתדעו שהוא יהיה שווה והוא בטוח יאזל מהר, חכו להודעות!
קברנה 08 שנפתח ונשתה במהירות, הפליא אותי בפוטנציאל ההתישנות שלו, בגיל 4 וחצי הוא כל כך צעיר וסגור שכל דקה שהוא שהה בכוס אמרה לי: מה את ממהרת? בהחלט יין ראוי לבשר בתנאי שהוא נפתח שעה לפני.
שיראז 10, חומד של יין רך ונעים על גבול המתקתקות, עם סיומת מעט קצרה לטעמי של דבש שלא רציתי שתיגמר.




בכלל ליקב אייל יש יינות עם פוטנציאל התיישנות לא רע וזה נראה לי קשור באזור הגידול, כי גם ליקבים שבסביבה יש יינות שווים להשכבה, האדמה שם מניבה אחלה תוצרת!

הצעה ידידותית: צרו קשר עם אייל 0577744135, תתארגנו לכם כמה חברים בכיף ותבלו שם כמה שעות טובות, אגב היקב כשר למי שממש דואג.

שבת שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...