יום שישי, 8 בנובמבר 2013

מספרים על ציפי..פרימו.....

PRIMO  2009 קברנה או סירה מבית היוצר של אורנה צ'ילאג המוכשרת הושק היום קבל עם ויין,  אחרי 30 חודש יישון, 15 חודש בחבית צרפתית ועוד 15 בבקבוק הוציאו יינות נימוחים ונינוחים, הכרם הוא יחידני מאזור בן זימרה מקום טוב לכל הדעות לגדל בו גפנים.
הסירה שיש בו גם קצת קברנה, חודרר היטב ולכם בזמן הטעימה יצאו ממנו ריחות של צימוקים, שוקולד ומעט קפה תודות לחבית, בפה לא היה שמץ של עץ וטוב שכך הרי בנו לשתות יין ולא מיץ נגריות, מתיקות נעימה לאורך כל הטעימה עם אפטר טייסט ארוך ונקי ממרירות לעומת הקברנה שהיתה בו מרירות מיותרת, היין מוכן לשתיה עכשיו או בחמש שנים הבאות -  170 שח, לא זול אבל סידרה מוגבלת של בקבוקים.

הקברנה שבו ניטמע מעט סירה,  הוא בעל גוף, מעט חומצי אבל עם ריחות נעימים של פירות וטעמי פירות בתוספת מרירות מסויימת שהפריעה לי מעט.
בנוסף טעמתי  ואהבתי מסדרת הVIVO את הבלנד של קברנה מרלו סירה, יין מצויין שדורש בשר לידו! 14 חודשי חבית ועוד שלוש שנות בקבוק עשו לו רק טוב, היין עגול, עם אף שוקולדי מאד, בפה יש פיצוץ של טעמי קקאו ושוקולד, קפה ופלפל, חגיגה לחיך.
סדרת VIVO היא סדרת מצויינת לשתייה מיידית  לא לפספס!
SOLO 2008 מרלו, יותר מידי עץ לטעמי...באף ובפה.

לאורנה צ'ילאג יש יד טובה ורגש  לגבי הפרי שהיא בוצרת, בחביות שלה בטוח מסתתררות להן הפתעות שעוד יבואו......
רוב יינות היקב מוכנים לשתיה מיידית לחלקם יש פוטנציאל יישון ארוך, ממליצה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...