יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

דקה לפני הסוף......

יום לפני זאתי שאין להזכיר את שמה עוזבת, אני מביאה פה משהו מעומק ליבי ולא אתנצל על דברי......
אני כבר הרבה שנים בתחום היין, יש לי רקע וידע  יותר מאשר לכמה מ"אושיות" היין פה, אבל אני לא גרה במרכז הסצינה, לא נדחפת, לא עושה קופיפייסט לקומוניקטים ומשתדלת לא לקבל מתנות חינם.
הבלוג שלי נועד להנאה, יינות שלא היו לי טעימים, בדרך כלל לא נכנסים לפה, או שנכנסים עם הערת אזהרה, כי לא בא לי לפגוע באף אחד.
חברי יודעים שיינות כרמל ורמת הגולן לא עושים לי את זה, אני מעדיפה את היקבים הקטנים שנותנים יחס לצרכני היין.
אני מעריכה מאד מאד את אלון גונן, טל גל כהן, ישראל פרקר ויאיר גת, ברמת הכתיבה והמקצועיות, הם גם לא מתבהמים כמו כתבי יין אחרים שחושבים שהם מבינים ביין, בתחום האלכוהול יש את ליבי שפרלינג הגדולה מכולם שכותבת עם הלב, אלו האנשים שעולם היין והאלכוהול זקוק להם, והשאר? יש להם הרבה מה ללמוד
אני לא מוזמנת לתחרויות וזה בסדר, אצלי יש הרבה זוכים, אני גם לא כלכך מעודדת יקבים קטנים להתמודד, כי לרוב זו תחרות לא הוגנת והמבין יבין.
בקרוב תערוכת הסומליה חוזרת, יהיה כיף לראות חברים ולטעום את מה שהם מייצרים, אולי לא כולם יהיו שם, כי חלק כבר לא איתנו, לחלק אחר זה יקר מידי, אבל יהיה שווה.

אני מאחלת לכם חברי לתחום 2014 מוצלחת יותר.....
והנה כמה מילים על זוכי הטרה ווינו 2013 ורק על כאלה שאני טעמתי הרבה לפני.....

הזוכה הגדול הוא מיטוס 2005 של יקב בן חיים: פטיט סירה עם מעט מרלו, 18 חודש בחביות, אכן אחד היינות המעולים שהשתמש בזן הזה והפיק ממנו מרגליות, היין פירותי ונעים, לא מורגש עץ, 8 שנים אחרי והיין עדיין לא בשיאו, מעניין יהיה לשתות אותו בעוד שנה מהיום, עד עכשיו הוא בהחלט שמר על אופיו הפירותי של הזן ולא איכזב, שאפו גדול.
קברנה גרנד רזרב 09 -  הוא טוב אבל לא מושלם, היה חסר לי משהו ביין
קברנה פרנק 2010 -  סורי, מישהו לא ידע לקרוא את הזן הזה.........

יקב 3 גפנים -  ויוניה  2012 -  כבר לפני שנתיים אמרתי ליוסי בן ברק שזה יין מנצח, הנה הוא הצליח בגדול, בין היחידים בארץ שאצלו הזן הזה לא נהרס עם תיקוני חומצה כאלה ואחרים, היין עשוי היטב, עם טעמים של חמאה ופרי שעושים חגיגה בפה ובלב, קיץ אמיתי מהגליל. חבל שהברברה קיבלה רק כסף.............

יקב אור גנוז -  גילוי נאות, הנמורה בעיני סידרה טובה יותר מאשר שמאי.....

יקב אמפורה -  זה שאני מכורה לסדרה הגבוהה שלו זה לא סוד, גם ללבנים, לרוזה, לבלאן דה בלאן,  היין שזכה, מרלו ברברה 08, זה שיחוק, למרות ש 06  בעיני מוצלח מאד, כל הכבוד

יקב שושנה -  בלנד 08, כל יין שהמוכשרת הזאת עושה הוא פצצה, היא לוקחת את הגדולים בהליכה.....שוב פוליטיקה ביין.

שוב, זו ההתרשמות שלי ושלי בלבד, יינות שלא טעמתי לא אכתוב עליהם, יינות שטעמתי בבציר שונה ולא נכנסו לתחרות, לא יכנסו פה לרשימה, אני שומרת על יושרה כל שהיא.


שתהיה 2014 מלאה בינות שווים!



 

תגובה 1:

  1. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...