יום שבת, 2 ביולי 2016

יקב דדה - יקב מרוקאי הכי ברגוע

שישי בבוקר יום יפה וגם חם נורא, אז איפה אפשר להצטנן, בלי חול ובלי מדוזות ובלי ילדים על הראש? רק ביקב....והיכן יש יקב קרוב וגם כזה שעדיין לא ביקרתי בו? בכרם מהרל וקוראים לו יקב דדה, שאת היינות שלו אני מכירה אבל לא מסתתר מאחורי השם והיין.
באתי, שתיתי והתאהבתי, ביינות מסוג אחר וביינן שעושה יין לחברים ולא איכפת לו מכירות, יקב של חברים, יקב עם קונספט אחר, נטול מניירות ופלצנות
יקב שמרגישים בו אהבה לשורשים -  מרוקו, יקב שמרגישים בו אהבה ליין ולאנשים ורק שתדעו שהחיבורים הכי טובים בין אנשים קורים ביקבים.
היקב נמצא בלב החווה האורגנית מקורה, בכרם מהרל ובנוי סביב באר ארטזית המקבלת את המים מנחל מהרל, פנינה חבויה מעין.
היינות מורכבים מענבים שנמצאים בחוות מקורה או מהגליל ומקבלים את יחודם משכיבה בחביות עץ ישנות  ובבקבוק לאורך זמן, גם השילובים של היקב מעניינים כמו מלבק ברברה שכמעט ונחנקתי ששמעתי בכמה נמכר 2009 ואני שתיתי אותו להנאתי.

יום חם מתחיל ביין לבן: סוביניון בלאן , פריך ונקי, כמו שסוביניון בלאן צריך להיות, אף פרחוני ופה מלא בפירות הדר, רוזה עשוי ממרלו בא אחריו וגם הוא היה נקי וחד בטעמים, יכולתי לנגוס בכל טעם וטעם.

אחכ הלכנו על משהו כבד יותר אבל פצצתי: קברנה פרנק - סירה 2014, 18 חודש בחביות, היין מופלא, אף שוקולדי ופירותי ופה מלא פירות כמו תות יער ואוכמניות, היין מצויין לשתיה עכשיו או להשכבה ארוכה.
האמת שבאתי בגלל הפורט, שאזל ויצאתי עם יין קינוח מזן ארגמן, מצויין גם הוא.

בימי שישי אפשר להביא כיבוד ולשבת תחת חופת עלי הגפן והפסיפלורה ולהנות מאחלה יינות ומאחלה אנשים, ג'קי חזן עושה יין עם לב רחב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...