יום רביעי, 29 ביוני 2011

חלומות על יין

קיבלתי השבוע בשורה נחמדה, זכיתי בארוחה מטעם פאנל טועמות היין של אתר סלונה אחרי שעניתי על השאלה עם מי אני הייתי רוצה לשתות יין, התשובה שלי הייתה: אדמונד דה רוטשילד שהיה מספיק חכם להביא לארץ החמה שלנו גפנים צרפתיות והתוצאה אנו רואים היום.
אז עם אתם חולמים לשתות יין? ואיזה?
החלום שלי על יינות שהם מחוץ לטווח ההשגה שלי תמיד מסתיים בפתיחת בקבוק מגנום של שמפניה ווב קליקו משנת 1965.
יש כמה יינות שהם בגדר חלום מבחינתי בעיקר מבחינה תקציבית, מה לעשות רוטשילד רק בא בחלום...............

נתחיל? יאללה

ניסע רחוק לאוסטרליה משם ניקח את פינפולדס BIN 707 משנת 1994 או משנות 1997, נטוס לארה"ב לנאפה וואלי ו SILVEROAK 93 נכנס לתיק, נחצה את האוקינוס וננחת בספרד ווגה סיציליה משנת 2000 מצטרף, נעבור בצרפת וניקח אחד רומנה קונטי 93, מוטון קאדט 90 ונזוז לאיטליה על מנת להרכיב נבחרת חלומות מוצלחת ניקח רוסו דמונטפלצינו קול ד'אורצה 93 ואמרונה מאסי 98 ויאללה הבייתה.....רגע! מה עם יין קינוח? אז נחזור רגע לצרפת ניקח בקבוק קטן של שאט ד'איקם לא משנה הבציר, נרוץ להונגריה טוקאי 7 פוטאש 83 וזהו הנבחרת המושלמת שלי!!!!!

ומה שלכם?


תשתדלו לא להעיר אותי ....אני בהנגאובר מהחלומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...