יום חמישי, 7 ביולי 2011

בנות ויין

אמש נפל בחלקי לשבת עם פאנל הטועמות של אתר סלונה ועם אנשי השיווק והמדריכים של יקבי כרמל במסעדת הצלבנים בקיסריה, בין מנה למנה שתינו כמה מנפלאות היקב שלמען הגילוי הנאות לא מאד אהבתי עד לאחרונה.
הסיבה שהיקב הזה לא נמצא על פרק השתיה אצלי פשוט כי כל מה ששתיתי ממנו בשנים עברו היה תמיד ליד, לא מצאתי יין שאוכל להגיד WOW, לאחרונה היקב שיפר עצמו ומינף את עצמו מעלה עם סידרה איזורית טובה, יין סינגל ויניארד שיהיה לו מקום אצלי בקרוב והוא ישכב במקררי כמה שנים טובות כי מה ששתינו אתמול קברנה 08 היה בתול לחלוטין.
היה כיף עם הבנות, כולם הראו יכול שתיה מרשימה, הבנה ביין ויכולת ניתוח חדה, השילוב בין דגה ליין היה מושלם והמשחקים בין לבן אדום וקינוח ובין שקיעה נהדרת, בריזה ואוכל היו נכנסים לאולימפדה בכבוד.

אז מה שתינו: לפתיחה ברוט מבעבע נהדר ויבש כדבעי, אחכ סוביניון בלאן של יתיר 08 שלטעמי היה שטוח ומאכזב, הויניונה היה נהדר, כרמל סינגל ויניארד קברנה אמנם היה ילד אבל עם עתיד אוהו כמו שהמורים אמרו: יש לו פוטנציאל, לקינוח גוורטצטרמינר שעל, מתוק נהדר חנפן שהעלה לי חיוך ואת רמת האלכוהול באופן מסוכן.


לסיכום: בנות אוהבות ומבינות ביין!!! ליקבי כרמל יש עתיד!! ולי אין מקום במקררים!! מי רוצה לבוא לעזור לרוקן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...