יום שישי, 1 ביוני 2012

פינות חמד שלי

היום אסטה ממנהגי לדבר על יין כי באמת כמה אפשר? (המון),  בא לי לספר לכם על  פינות חמד של אוכל שאני מכירה, מעדניות, מסעדות, שווקים, לא הכל בבת אחת, אלא מידי פעם אני אתן לכם דגימה...............
שוק לוינסקי מכירים? יופי, יש שם המון פנינות מוכרות של אוכל טוב ומעדנים, תבלינים ומיני תרגימא, אבל רק אצלי בלב תפסה מעדנית יום טוב מקום של כבוד - יומי ואיתן לבית יוםטוב ממשיכים את המסורת המשפחתית של מכירת מעדנים, מכל העולם, שמן זית משובח מיוון, לקרדה טורקית (במזל), בוטרגו וקשקבל טורקי, חרדל לסוגיו מצרפת, גבינות מפה ומשם, זיתים, חמוצים, דגים מעושנים, סלטים טריים, בקיצור מכל טוב. חיוך וטעימה תקבלו תמיד, המקום הזעיר מקבל בשימחה אנשים, אם בא לכם איזו פסטורמה או סוגו'ק זה המקום בשבילכם.
עוד יהלום גיליתי השבוע באדיבותה של מדהימה אחת בשם מעיין נדיר, הביסטרון של יהלומה, זבולון 5, המקום זעיר, אך יהלומה אישה עם לב גדול וחיום ענק תקבל אותכם באוכל טרי טרי טרי, אם זה בישולים מצריים, או סנדביץ' עם רוסטביף שנעשה במקום או אפילו פרוסה מרוחה באיקרא, סלט קיסר משובח וכוס מיץ תפוזים שזה הרגע נסחט סחטו ממני אנחת עונג.








יש מקומות קטנים שמרחיבים את הלב בגדול!

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. הי, אני משאיר את התגובה פה מאחר ולא מצאתי אפשרות ליצירת קשר בבלוג.

    לפני כמה ימים קיבלתי תגובה קצת חשודה לפוסט בבלוג שלי. לאחר תחקיר קצר החלטתי לכתוב פוסט על התגובה הזו. מבירור זריז ברשת, גיליתי שגם הבלוג שלך קיבל תגובה כזו לאחד הפוסטים.

    הפוסט שלי מופיע בבלוג "חסר עונים" בכתובת:
    http://absentanswerer.blogspot.co.il/2013/01/blog-post.html

    אני מזמין את מי שנפגע לקרוא את הפוסט ולהגיב בו או לפחות למחוק את התגובה השיקרית שפורסמה אצלו.

    השבמחק

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...