יום שישי, 23 באוגוסט 2013

בשרררררר באנגוס, חיפה

אני לא משונאי הבשר, נהפוך הוא, אבל גם לא אם אוכל בשר שבוע זה לא נורא, אבל מה קורה שקמים בשבת בצהרים עם קרייבינג לבשר ועוד חוגגים להורים יום נישואין ועוד בחיפה?
עושים חיפוש מהיר באינטרנט מתלבשים והולכים לאכול באנגוס בשרים - ולא בפעם הראשונה, רק שהפעם עם ההורים שלי שקצת יותר בררנים באוכל.

השם דאבח ידוע בצפון לכל אנשי הבשר, שישים שנות גידול בקר וצאן לבשר עושים את שלהם, ממכולת קטנה בדיר אל אסד הם צמחו לקניון מלא בכל טוב והפכו לספקי הבשר המובילים בארץ, עם בשרים משובחים.

בשנים הראשונות למסעדה היא סיפקנ מענה לעובדי העיר התחתית בקטע של שיפודים וכאלה עד ששלפו את השף נבות שלח מתל אביב וסחבו אותו באוזן לחיפה על מנת שיתן לנו, החיפאים קצת מתל אביב, נבות יודע לטפל בבשר והתוצאה מורגשת, הן במנות הראשונות  והן בבשרים שמוגשים בלי תיבולים גרנדיוזיים ונותנים לבשר לדבר.

כל המנות מוגשות בצורה אסטטית ונעימה, הראשונות החביבות עלי הן פיצוחי שווארמה, הטרטר והבשר הכבוש, הסטייקים עסיסיים ומורגש שגריל מן מוכשר טיפל בהם, מנות הבשר המבושלות כמו צוואר הטלה  שאמא שלי אכלה ולא השאירה כלום במחבת, הן בהחלט שיפור לשנות המסעדה הראשונות.
תוספת כמו פריקי זה רעיון נפלא ורק חבל שהצ'יפס היה מהזן הקנוי ונשאר מיותם מאחור, ההמבורגרים הם עסיסיים ולא שמנים, ממש תאווה לחיך.

מעדניית הבשרים מציגה מבחר נהדר של בשרים הביתה במחירים מצויינים (בדקתי והשוותי) וגם עושים משלוחה שזה בכלל שווה.
הקומה הראשונה משמשת לפאסט פוד, עם שולחנות בר גבוהים, ככה על הדרך טוחנים שווארמה עסיסית או שיפודים מעולים.


כיף שיש מסעדה כזאת בעיר, רק שלא תתקלקל!

אפשר להביא יין וחובה לטעום את הכנאפה שלהם.

דבר אחד הפריע לי.....האקוסטיקה בקומה העליונה וצווחות של ילדים שההורים שלהם זללו בכל פה והילדים עשו באלאגן במסעדה, לזכות הצוות יאמר שהוא תפקד ביעילות ואדיבות וניסה בכל כוחו למנוע תקריות עם הילדים.


טוב, מה אתם עושים פה? לכו לאכול שם.......בחיפה או בדיר אל אסד

קרדיט לדניאל לילה הצלם - View _1173.jpg in slide showView _1196.jpg in slide showView _1216.jpg in slide showView _1258.jpg in slide show





אנגוס - רח' המגינים 27, עיר תחתית, חיפה. 04-8626603.

ימים א'-ש' 11:00-23:00


 

                                                              

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...